onsdag 23 januari 2013

En helt vanlig tisdag...eller?

Jag hade en väldigt bra dag igår.
En följd av flera bra dagar.
Men just igår mådde jag riktigt bra.
Egentligen var det en vanlig tisdag med möte på förmiddagen och jobbpass på BLR på kvällen.
Kanske berodde det på känslan av nystart så här i början av terminen och att åter vara bland studie- och arbetskompisar.
Kanske berodde det på att äntligen ha fått avsluta den förra kursen i Bibliotekens verktyg och arbetsmetoder.
Kanske kan det bero på att jag blev lyssnad på och hörd på ett sätt jag inte upplevt på länge.
Oavsett anledning är jag väldigt glad och ska jobba för att året följs av flera liknande dagar.
Idag ska jag på föreläsning om, ja, jag vet inte riktig vad ännu, det visar sig. Sedan ska jag gå på danspass på Friskis och till sist eventuellt köpa en Jabra street 2 för att komplettera mina nya lurar: AKG K518DJ.
Så med den agendan och denna vy utanför fönstret känns det som att även denna dag kan bli härlig.
Fotot är taget av mig @klajen i Instagram med Amarofilter.